nedelja, 19. november 2017

BEAUTY

                 BEAUTIFUL BLOGGERS MEETUP   

Pred približno tednom dni sem se udeležil BBMU konference. To je konferenca za vse slovenske beauty blogerke oz. vlogerke. Organizatorka Nika Veger je že tretje leto zapored pripravila odlična predavanja. Namen konference je, da na predavanjih pridobimo koristne informacije, se spoznamo med seboj ter da spoznamo nove izdelke in sponzorje.


Najprej moram priznati, da mi je bilo, ko sem prispel, kar malo neprijetno, saj nisem poznal skoraj nobene izmed blogerk. Ampak me je Nika hitro predstavila ostalim. MEETUP je potekal v hotelu Lev v Ljubljani, kjer so nas čakali jutranji prigrizki in kava. Ob prihodu je vsak prejel tudi darilo. 

Imeli smo šest različnih in zelo poučnih predavanj o marketingu, kozmetiki, videu, sodelovanju in drugih koristnih temah. Seveda smo vmes imeli tudi čas za druženje in hrano. 
Pop UP-i so nekakšne stojnice z novimi izdelki različnih znamk, ki smo jih blogerji lahko preizkusili, se s predstavniki znamk dogovorili za razna sodelovanja ter dobili darila. Poudariti moram, da je glavni namen konference ta, da se blogerji naučimo česa novega in ne, da prejmemo mnogo daril, čeprav smo tudi teh zelo veseli. Še enkrat najlepša hvala sponzorjem za vse, kar smo od njih prejeli.

V prostem času, ki smo ga imeli, sem spoznal veliko blogerk, ki so me z veseljem sprejele medse. Bile so navdušene, da je končno med njimi tudi fant. Tako sem uradno postal prvi moški beauty bloger v Sloveniji. 

Dejavnosti, ki so sledile, so mi bile še posebej zanimive, zlasti okrogla miza z medijskimi vsebnostmi ter Beauty Bloggers Awards. To je v bistvu podelitev nagrad znamkam, ki so v tekočem letu naredile najbolj izjemne izdelke. Na koncu je prišla na vrsto še podelitev nagrade za naj blogersko osebnost.
Skratka, imeli smo se super! Še enkrat hvala Niki, predavateljem in sponzorjem. 

                                                                                 XOXO VIKI 💎

Ni komentarjev:

Objavite komentar